GRAFICUL SI TEMATICA
SEDINTELOR CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE
ANUL ȘCOLAR 2013-2014
DATA |
TEMA |
RĂSPUNDE |
Septembrie 2013 |
1. Evaluarea anuală a activității personalului didactic și didactic auxiliar pentru anul școlar 2012-2013 (stabilirea calificativului anual); 2. Raportul Comisiei pentru Evaluarea și Asigurarea Calității pentru anul școlar 2012-2013; 3. Monitorizarea anuală a Proiectului Educațional "…educație și inovație prin CDI" (2011-215) – prof. documentarist Jianu Cătălina; 4. Discutarea încadrării personalului didactic în anul școlar 2013-2014; 5. Desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante în baza metodologiei (OMEN Nr. 4959/02.09.2013) 6. Probleme curente. |
Directorul, Membrii C.A. |
Septembrie 2013 |
1. Discutarea și aprobarea cererilor de angajare potrivit Metodologiei de ocupare a posturilor didactice care se vacantează pe parcursul anului școlar 2013-2014, (OMEN Nr. 4959/02.09.2013); 2. Validarea comisiilor metodice și de lucru. 3. Aprobarea graficului și a tematicii ședințelor Consiliilor de Administrație și ale Consiliilor Profesorale, în anul școlar 2013-2014.
|
Directorul, Membrii C.A. |
Octombrie 2013 |
1. Aprobarea actualizării Proiectului de Dezvoltare Instituțională, 2012-2016. 2. Aprobarea Planului managerial pentru anul şcolar 2013-2014. 3. Aprobarea Regulamentului de Ordine Interioară pentru anul şcolar 2013-2014. 4. Probleme curente.
|
Directorul, Grupul de lucru PDI; Membrii C.A. |
Noiembrie 2013 |
1.Discutarea și aprobarea Proiectului planului de școlarizare în anul școlar 2014-2015. 2. Aprobarea Proiectului de buget pe anul financiar 2014. 3. Raport privind situația frecvenței și notării elevilor. 4. Probleme curente. |
Directorul, Membrii C.A. |
Decembrie 2013 |
1. Discutarea Proiectului de încadrare pentru anul școlar 2013-2014. 2. Raportul serviciului contabilitate privind modul de utilizare a fondurilor financiare alocate în anul 2013. 3. Raport privind activitatea personalului didactic auxiliar și nedidactic, în anul 2013. 4. Probleme curente. |
Directorul, Bubu Artemiza Ioil Radu |
Ianuarie 2014 |
1. Aprobarea Planului managerial pe semestrul al II-lea 2. Raportul șefilor comisiilor metodice. 3. Probleme curente. |
Directorul, Membrii C.A. |
Februarie 2014 |
1. Aprobarea Raportului privind analiza activității instructiv educative din semestrul I. 2. Aprobarea proiectului CDS pentru 2014-2015. 3. Informare comisii metodice 4. Probleme curente. |
Directorul, Membrii C.A. |
Martie 2014 |
1. Aprobarea Programului „Să știi mai multe, să fii mai bun!” 2. Aprobarea cererilor pentru gradația de merit; 3.Raportul comisiei de curriculum privind opţiunile elevilor pentru CDŞ; 3. Probleme curente. |
Directorul, Consilierul educativ Consiliul pentru curriculum |
Aprilie 2014 |
1. Aprobarea raportului de activitate privind Programul „Să știi mai multe, să fii mai bun!” . 2.Analiza stării disciplinare. 3. Aprobarea programului pentru Ziua liceului - “Zilei Porților Deschise” (30 mai 2014). 4. Probleme curente. |
Directorul, Consilierul educativ
|
Mai 2014 |
1. Aprobarea Raportului privind modul de pregătire a elevilor claselor a VIII-a și a XII-a în vederea susținerii examenelor naționale. 2. Raportul Comisiei de prevenire și combatere a violenței în mediul școlar. 3. Probleme curente. |
Directorul, Membrii C.A. |
Iunie 2014 |
1. Aprobarea Raportului privind situația la învățătura si purtare la sfârșitul semestrului al II-lea. . 2. Aprobarea planificării concediului de odihnă. 3. Discutarea și aprobarea programului de vacanță. 4. Probleme curente.
|
Directorul, Consilierul educativ
|
Iulie 2014 |
1.Stabilirea lucrărilor de reparație și igienizare. 2. Probleme curente.
|
Directorul, Membrii C.A. |
August 2014 |
1. Analiza stadiului lucrărilor prioritare de la Liceul Teoretic necesare începerii anului școlar 2014-2015, în bune condiții. 2. Probleme curente. |
Directorul, Membrii C.A. |
STR. PANDURI, NR 27; ORAŞ BREZOI, JUDEŢUL VÂLCEA TELEFON/ FAX 0250/ 778231 |
|